11e juni

jag kom såklart på att jag missa gå till skolan idag och hämta mina saker ur skåpet, så nu kan jag ju säga adjö till dom, men aja shit happens!
jag jobba ju faktiskt så hade inte en tanke på det idag.
och vilket helvete det var och sova inatt och så upp tidigt så jag somna på soffan i typ 3 timmar innan, haha.

men nu har jag fixat till mig litegrann eftersom världens bästa Celina ska hit och snacka lite skit.
äta lite god mat, som mami har lagat idag och bara umgås.
jag tänker nog tvinga henne spela lite tv-spel med mig också! :D

åh jag såg världens snyggast kavaj igår så gick jag in på ställets hemsida för jag ville att ni skulle hissa eller dissa så är den inte ens där, men det är iallafall en marinblå kavaj (kort modell) som var i bomull, så superhärlig kvalité och hade ju varit supersnyggt till jeansleggings, men egentligen har jag inte råd och tror den kosta 500 kr.
men vill ha, vill ha, vill ha!
men jag behöver skor, åh!
jag vill ha mycket pengar ..

ge mig mer jobb, tack!


nej nu ska jag slänga mig på soffan och vänta på att Ina kommer, ha en underbar fredag med massa fredagsmys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0