10:03

idag var jag uppe med tuppen igen, redan kl 8 vakna jag helt av mig själv.
superskönt och inte sova bort hela dagarna.
har precis ätit frukost och tagit mig en dusch, ska se om jag hittar någon sommarklänning att ta på mig idag.
ska till min favoritplats idag nere på Österlen.
finns det något bättre än hästar som får gå helt fria med får och där bland alla dom springer mina doggisar och busar, och så kan dom bada också! :) ska se om min kamera vill med mig idag, för isåfall åker den med.
tar en stund och köra dit men det är de värt! :)

orkade inte skriva blogg igårkväll, hade utflykt hela dagen igår också, men smög in om och handla skor på nova också, 4 par fick följa med mig hem, och såklart lite smink, vet inte vad jag ska med allt till?
har ju även ett nagellacksberoende så kunde inte låta bli.
undra hur mkt aceton som går åt för mig på ett år? haha.

nej nu får jag sätta igång.
ha underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0