...

jag är mer irriterad än jag ens kan beskriva och så sitter man såklart här själv och jag klättrar snart på väggarna.
efter jag har jobbat, så åker jag på en välbehövd semester om jag så ska åka till jokkmokk, så är jag långt bort härifrån.
och vem kan jag ens ringa när det är såhär?
kanske är dags för mig och flytta härifrån, börja på ny kula någon annanstans, det är ju inte direkt så folk springer ner dörren här längre.
idag är en sån dag när jag är besviken på allt & alla.

och du ligger fan på hyllan just nu, det ska du veta!
jag är inte någon man trampar på och det borde du lärt dig för länge sen.
och ska jag alltid behöva vara den som sträcker ut en hand till alla?
jag vet om att jag också gör misstag, men jag försöker åtminstone ..
vad fan gör ni?


jag tar en paus ifrån allt & alla nu, även härifrån skulle jag tro.
jag tror jag ska göra en rensning bland "vänner" och "ovänner", jag behöver inte folk som inte ställer upp för mig eller finns där för mig så som jag är där för dom.
så .. hejdå!

och, haha .. känner ni er träffade så kanske det är dags och höra av sig! ;D

Kommentarer
Postat av: Helena

Är du som din bror så klarar du dig ur detta! Det ska vara värdefullt att vara din vän, de ska betyda något. Nu börjar du komma upp i den åldern där man sållar ut de omogna ifrån de mogna. Du kommer kanske bara ha 1 riktig vän kvar. Men den personen vet du exakt vart du har! Om några år kommer de gamla kompisarna även tillbaka. =)

2010-07-28 @ 07:20:07
URL: http://pisaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0