between a disaster and a hard place.

ja ursäkta för mitt lilla utbrott i bloggen, men ibland vet man fan knappt var man har sin egen röv och minst sina "vänner", det vet jag fortfarande inte, men jag bryr mig inte nu heller, så hah!
och denna helgen har spenderats hemma, helt själv med hundarna, kan inte klaga, har varit superskönt!
det är liksom dags för jobb nu igen på måndag, så jag får vila upp mig efter sommaren bravader.
dom åker ju igen nästa vecka och då ska jag iallafall umgås med Michelle, får se vad vi gör men just nu känner jag mig riktigt sugen på och slå klackarna i taket en sväng! :)

har även glömt och uppdatera allt skit jag handlat, och nu försökte jag hitta bilder på det men det var inte så lätt.
rean är ju fullt igång här och man fyndar överallt, har köpt världens finaste örhänge, och det var dock ingen rea, men whatever!
hittade även en sida med lite billigare märkesväskor och jag hade ju dödat för en louis vuitton eller hermes eller varför inte en chanel, så ska gnälla lite till min födelsedag att mina kära släktingar lägger ihop till en riktig väska till mig, för alla som känner mig vet att jag är en riktig sucker för väskor och stora ska dom va!
jag vet inte hur många jag samlat mig på mig under åren, men det är alldeles för många.
samt skor, det är en annan sak jag är galen i och köpte precis ett par nya reebok, svarta med rosa och blåa detaljer, loves it!

innan var jag arg, riktigt arg på allt och alla, och nu är jag typ likgiltig till allt, jag orkar inte ens lägga ner en gnutta energi på någon, varför ska jag?
nej over and out för mig nu, ska nog glo på the last song! :)

"I'm gonna put Vaseline on my face, tie my hair up, take my earings out and beat the crap outta everyone!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0