22:13

nyss kommit hem, varit iväg och badat med hundarna.
men usch vilket äckligt varmt vatten, svalka inte ett dugg.
och visst att vi har fina stränder här nere i skåne, men ett problem är att det är alldeles för lång grunt.
man får ju gå flera kilometer innan man ens får vatten upp på magen.

men det var hur mysigt som helst, fick äntligen se när mackebus dyker, ser för härligt ut :)
och lillan ville tydligen inte bada med oss så hon tog sig en simtur iväg alldeles för sig själv och ville inte komma tillbaka, så jag fick leka baywatch brud och springa i vattnet och det är minsann ingen hit!
jag var helt slut när jag väl kom fram och då sticker hon iväg igen .. så då fick jag bära henne!
en dränkt 35 kilos hund, så då hade det gärna fått komma en baywatch hunk och ta hand om mig istället! haha.
och nu ska jag in och ta mig en snabbdusch för man har sand överallt, där man inte borde ha det!

sen ska vi nog spela lite wii här hemma och sen tänker jag hoppa i bingen.
upp tidigt imorgon för sen ska jag iväg och fira min kusin som fyller 24 :)
blir nog tyvärr ingen landskronakarneval för mig eftersom jag inte kan komma hem, men ska spendera kvällen sen med världens bästa Lina och säkert nån mer :)
förlåt att jag inte hann med till malmö idag grabbar, men blev alldeles för sent.

nu blir det fredagmyyyys, om då är det sista jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0