20:24

klockan är snart halv 9 och jag slockna såklart på soffan innan ikväll..
så får göra middag nu, blir nypotatis, köttröra med lök, svamp & paprika, och sen en hemmagjord tzatziki till det med gräslök i, mumma säger jag bara!
dags för fotboll nu också!

förresten fick jag hem mitt paket från h&m med:
en ny klänning
en topp
ett linne
och ännu en klänning dyker upp alldeles snart.

meeen ..
kunde inte låta bli och klicka hem lite grejer inne på nelly med, så:
en cardigan
en väska
tre par leggings med skinndetaljer
och en kjol.
och ett par skor, skjut inte mig, det är bara det typ 7e paret på 3 veckor.

kan jag sluta handla nu för pengar jag inte ens har?
tur jag har en snäll mamma! :)
haha.


varit på kalas idag förresten, mycket trevligt.
sen hälsa jag på uppe hos Lina en stund, saknar min sambo ju! :(
finns en person till jag saknar alldeles för mycket, fast jag knappt vill erkänna det.
puckot!

göra slingor sen?
om klockan inte blir allt för mycket.
kan bli fint med lite ljusbruna slingor i det mörka nu på sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0