14:48

alltså sommar i all sin ära, men det här olidligt, äckligt och alldeles sinnessjukt.
igår hade vi haft 37 - 38 grader som mest, och det blåser ju inte, inte ens en liten vindpust.
jag sitter med fläkten i högsta hugg och iskallt kolsyrat vatten med blåbär och hallon.
och idag kan jag knappt prata eller andas, somna med fläkten för nära så har lyckats bli förkyld.

igår firade vi Pernilla, med god mat och god dricka och trevligt sällskap. :)
hoppas du hade en underbar dag stumpan, och grattis igen i efterskott!


idag orkar jag inte göra allt för mycket.
ska göra mig en pastasallad med kyckling.
och nu ska jag ringa Lina och be om ursäkt för denna smarta bruttan hade glömt mobilen på ljudlös inatt, så missa när hon ringde i förmiddags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0