10:38

idag var jag uppe tidigt, alldeles av mig själv :)
vaknade vid 7, och sen tog jag en promenad i morgonsolen med lillan.
för på dagen sen är det för varmt för lillfisen.
har hunnit duscha, fick sy mina jävla kläder, ibland är det inte kul med doggisar, deras klor!

och idag ska jag och mami ha en riktig mor&dotter dag, iväg och bara umgås.
kanske lite shopping, äta god mat, övertala mormor och passa lillan bara ;o

men nu måste jag försöka få i mig lite frukost.
min mage svider riktigt!

för övrigt, så HATAR jag myggor.
får myggbett på dom mest konstiga ställen ..
bland annat, under foten, insidan av låret, på min ena tå, mitt på knäskålen, typ 35 st på ryggen.
och ja överallt!
men det går ju inte direkt och sova med fönster stängda i denna värme.
men ha en underbar dag, för det ska jag ha.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0