02:04

så då var vm över för denna gången och mitt älskade spanien vann.
långt där innerst inne ville jag att Fernando Torres skulle få sätta ett mål, men så blev det inte.
trodde det skulle bli straffar och jag verkligen hatar när det avgörs med det.
för det första klarar inte mitt hjärta det och för det andra så är det som världens snyftarfilm varenda gång någon missar, haha.

och fick en nyhet som var både lättande och alldeles hemsk på samma gång.
men nu är det över, iallafall det här..
nu ska jag bara få ihop alla bitar och ta mig dit också.
få hem lite av dina saker, sen kanske det hela blir lite mer verkligt.
för att för mig, så finns du där ute nånstans, så som du alltid gjort.
att jag snart får ett samtal om vad du gjort, sagt, eller allt annat jag inte ville höra.
men då fanns du åtminstone.
jag säger bara det, vänta aldrig med det ni vill göra.
säg aldrig, "jag tar det sen" "han/hon/den/det finns kvar imorgon" för så är det inte alltid.


men måste säga att mitt i denna värmebölja så kom det världens åskskur ..
jag sprang ut i mina pyjamasbyxor med lillan och mamma, haha.
men jag vänta ju mig inte det där ösregnet som blev, jag var dygnsur, men gud så skönt det var.
men lillfisen var inte glad på mig, för det värsta hon vet är åska, men vi behövde nog alla svalka av oss.

men usch, ska se om jag kan sova.
mycket tankar, och riktigt jävla besviken är jag.
och sen är det alldeles för varmt.
.. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0