02:02

gud vad det står om branden överallt nu, och är den anlagd så kräks jag på den här stan och dess invånare.
med tanke på hur många bränder det varit dom senaste åren, så måste någon veta vem det är.
och då är det kanske dags och skaffa lite stake och säga vem det är.
nu har det brunnit i en tom lagerlokal som olyckligtvis la precis brevid en djuraffär och först fick man intrycket av att alla djur var räddade, men så var inte fallet, alla fiskar och sköldpaddor dog när djuraffären övertändes.
och det tycker jag är fruktansvärt hemskt, folk må säga att det bara är lite fiskar och sköldpaddor, men usch.
om den nu är anlagd så ska inte ens en dom behöva sätta livet till för det finns folk som är totalt jävla hjärndöda!

det stod senast nu på skånskan.se att dom försöker rädda ica, och jag hoppas dom kan göra, för det sista denna kommunen behöver är ännu en förlust, jag menar att bygga en ny idrottshall ska redan kosta ett x antal miljoner.
och det stod faktiskt också att där hade funnits några småbränder innan ikväll, så det förvånar ju inte en längre.
det är nästan lite skrattretande nu, någon ringer och säger att det brinner, och man bara jaha, igen? ..
man blir inte chockad längre, det har brunnit överallt nu liksom i allt från skolor till bilar.


men nu ska jag faktiskt lägga mig, ska kolla på remember me.
se min twilight hunk i en annan genre och se om man tål och se honom i en annan roll än Edward.
och för övrigt, så inte för det förvånar mig längre, men att jag blir lika besviken varje gång, det är ganska chockerande, jag borde vara van, jag borde gett upp.
jag borde inte ge dig en sekund mer av min tid, och ändå vill jag ge dig all tid jag har.
men för ikväll, så säger jag: fuck u!

och imorgon tycker jag Lina får fixa mina naglar!
och jag vet att du läser detta, så känn dig tvingad ;)
det är faktiskt tomt utan min fd sambo här, haha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0