00:25

oj, har inte skrivit på en hel vecka ;o
men jag har varit upptagen med att bara ha roligt.
så det har inte funnits tid till och sitta framför en dator och glo.

som sagt var jag hundledig och hela middevippen i drygt två veckor och där har jag hunnit med mycket.
alldeles för mycket alkohol
- varit i princip skåne runt
- badat i havet med Josse i mörkret, och brr säger jag bara.
- bilträffar till oändlighet.
- haft besök av "radarparet" Fredrik & Fredrik
- haft en sambo, världens bästa Lina!
- snabbvisit på ett grillpartaj där jag både träffa Sara och kusinen igen! :)
- super mario .. svordommar och alldeles röda tummar, haha!
- och allting gick super tills igår, där det då blev alldeles för mycket drama, men innan dess hade jag en supertrevlig kväll.
vet inte hur det ska gå nu, men det får lösa sig.
det där var en bråkdel av vad jag hållt på med, men tack för en underbaaar vecka.

men vad ska jag säga?
nu är 1 av 2 hundar hemma iallafall, lillan stanna och macke åkte på semester i 3 veckor till.
men imorgon ska jag bara ut och busa med lillfisen och hon ska badas för fyfarao!
men just nu är jag alldeles för trött och varm, så nu blir det sängen för min del.
upp och ringa Lina imorgon och kanske äta en mjukglass på torget, hade varit lovely!
godnatt alla underbara och mindre underbara människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0