torsdag.

inte skrivit på ett par dagar.
varit trött på mig själv, trött på alla andra.
inte haft något att skriva om.

men nu är bloggtorkan över.

jag har varit väldigt huslig dom senaste dagarna,
bakat, städat, diskat, torkat golv, dammat, tvättat.
men jag har verkligen ingen energi så allt tar sin tid.

jag blir tokig av all snö.
för mackebus blir tokig och springer och är allmänt jobbig och vara ute med.
jag har varit instängd med dom här två tokarna för länge.
så, i helgen ska jag ta mig någon öl och bara komma hemifrån! :)


vila i frid.

- Born to amuse, to inspire, to delight
 Here one day
 Gone one night

 Like a perfect flower
 That is just beyond your reach
 Gone too soon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dum fråga ;p



Men vad baka du ?

2010-01-08 @ 11:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0