torsdag.

idag var jag iväg på lite ärende och så.
var även nere i stan en runda, köpte en liten strumpa till min nya telefon.
ska verkligen försöka ha den rep-fri så länge som möjligt.
jag har nog snart lärt mig det mesta på den också.
blir lite irriterad på bakgrundsbilder och skit bara.
och att jag ska behöva använda mamis mobil för att föra över från datorn och sen vidare till mig, örk!
jävla windows 7 !

nu ikväll har jag och mami kollat film, instängd.
tänkte friska upp minnet och kolla på den nu, för att sen gå och kolla på 2:an på bio :)

köpte även två nya tröjor idag förresten, svart&vit randiga ;o
en lite mer vardags och en lite mer festfin! :)
så nu får det vara nog med shopping för denna månaden, för måste ha råd med mitt wii i slutet av månaden!
+ guitar hero då förstås. ;)

jag saknar dig/det/han/hon.
jag vill inte.

I want your drama, the touch of your hand
I want your loving and I want your revenge
You and me could write a bad romance

I want your love
I don’t wanna be friends!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0