söndag.

gud, vilken dötrist söndag det var idag.
jag är så äckligt slö, så det knappt går att beskriva.
inte fått ett skit gjort idag.
skulle ha städat, eftersom mackebus kommer hem imorgon.
men det blev inte gjort, har i princip bara orkat laga mat.

sen är jag inte alls på humör heller.
varit grinig hela dan, inte min dag alls helt enkelt.
och nu tänker jag gnälla också, för jag var tvungen och duscha.
och bara för det måste jag föna håret nu för jag inte ska frysa ihjäl när jag ska ut med lillan.
och sen måste jag platta det om jag inte vill se ut som fan själv i skolan imorgon.
blöööh!
allvarliga problem man ligger inne med.
haha.


imorgon är familjen samlad igen.
kanske lillan börjar äta igen också, typ svält sig själv i en vecka nu.
vi alla saknar nog mackebus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0