måndag, tisdag & onsdag.

haha, ja det blir väl bloggeri var tredje dag nu förtiden.
nee ska skärpa mig.
har iallafall börjat skolan nu, började ju i måndags, med internationell ekonomi och vår kära lärare Anders :)
sen skulle jag haft datorprogramering, men så blev inte fallet, var på introduktion av historia b också, verkar sådär, så mja. menmen, får väl stå ut med fanskapet.

idag har jag köpt min telefon också!
supernöjd är jag.
redan en jävel på att skicka sms nu, michelle lär väl inte hålla med om det.
första smset till henne så råka jag ringa, skicka tomt och sådär, men nu kan jag :)
måste dock köpa något att ha den i, känns som man repar den ganska fort, med den stora displayen.
kameran är inget och hänga i julgranen dock, men inget skit jag använder ändå! ;o

imorgon blir det iväg på lite ärende.
sen måste jag städa
sen ska jag laga middag
sen ska jag göra sallad
sen ska jag vila middag känner jag redan nu! haha

att jag fortfarande inte kan släppa det här.
flera år, och det går inte.
jag saknar "det".

godnatt sockertoppar.
x.


Kommentarer
Postat av: michelle

haha, vi är kungar på att skicka sms nu! :D

2010-01-16 @ 10:12:19
URL: http://sandramichellefreitas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0