måndag, tisdag & onsdag.

nu har jag varit superdålig igen på att blogga.
men inte alls mått bra så gått från sängen till skolan för att sen bara krypa ner i sängen igen.
och idag är inget undantag, mår pyton!

i julklapp, fick jag och mami ett sånt där presentkort på lovefilm.se, så dom skickar hem filmer i brevlådan, och det är lite smått beroendeframkallande, jag springer när posten kommer för att se om det kommit några nya filmer och blir tokig om det inte gjort det, vad ska jag då göra?
som nu, kolla precis på deras hemsida och dom har inte skickat någon ny än ;o och jag har sett alla här hemma.
kollade precis på mamma mia, den filmen är helt underbar.
kan se den om och om igen, och efteråt springer man till datorn och in på spotify för att lyssna ännu en gång.
lovely!

nee, nu ska jag ge mig ut med mina busar och sen ska vi bädda ner oss.

IMORGON blir det och bada hundarna, har skjutit på det i snart en vecka, och usch, dom stinker!
så imorgon är det dags, ska bli spännande och se om jag får in dom i den jävla duschkabinen.

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0