fredag & lördag.

min fredag var väl inte särskilt händelserik, kollade på let's dance.
glad att willy, den söta gamla gubben inte åkte ut, han är ju störtskön!
vad jag gjorde efter det är min hemlighet ;D

idag är det då lördag, och jag är inte helt hundra på hur det blir idag än.
men förhoppningsvis så dyker det upp lite folk och så :)

jag är skit trött idag, så det blir nog och vila lite middag också.
och jag borde ta mig ner till stan så jag kan handla på något annat ställe än netto.
nu när det är helg så ser det ut som någon plundrat affären, haha.
men får se vad jag orkar, först och främst ska jag ta mig ut med lillan.

snart kommer mackebus hem också, äntligen.
är så tomt när inte han är hemma, bara mami som behöver paus ifrån honom, inte jag.

usch hur länge har lindex och så öppet när det är lördag?
jag har noll koll.
det stod i liksom i aftonbladet att shopping skulle vara för mig idag, och jag har tänkt köpa lite nytt smink så det är nog ödet, haha!

nee, ha en trevlig helg och allt det där.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0