fredag, lördag & söndag.

helgen blev ju verkligen inte som jag hade tänkt mig.
skulle varit ute och haft kul, men så blev inte fallet.
får bli en annan helg istället.
kanske denna helgen som kommer, får bli hemma hos mig då om dom inte misstycker, haha.

jag behöver få in lite pengar nu csn, om ni lyssnar.
verkligen dags för ny telefon, den fick något utbrott på mig igår efter lillan vält ner den för 35:e gången.
så jag vill beställa min telefon typ nu.
och så får det gärna snart bli den 25:e så jag kan köpa mitt wii!
jag vill ha!

nu ska mackeman vara borta i en vecka, han åkte för drygt en timma sen och det är redan supertomt.
det är han & jag, så är det bara, haha.
men lillan är hemma, tack gode gud. :)
och nu ska vi äta kinamat, jag, mami & moster, och sen blir det nog lite yatzy.
känner på mig att det är min dag och vinna idag.


usch, vad osäker jag är på allt det här.
jag vill, men ändå inte?
jag lär väl förstöra detta, långt innan det ens börjat.
:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0