sportlov.

jag känner mig alldeles för gammal för att ha lov, vi kallar det en veckas semester, så jag får känna mig som 21 iallafall.
jag ska ha börjat med min historia uppgift tusen gånger, och jag har lagt den så jag ser den hela tiden, men jag har ingen ork att ens börja.
ska iallafall välja ut bild idag, och sen får jag se.
annars har det inte hänt ett skit denna veckan, macke är på semester, så då får jag semester med bara en hund hemma, och vi har mest kollat film och serier och firat mami såklart!
det blev för övrigt ganska så lyckat :) mamma blev glad iallafall.

imorgon ska jag tvätta, alltid lika kul.
eller det var faktiskt inte så hemskt som jag trodde, aldrig tvättat helt själv, och det var inte så farligt.
och jag förstörde inget! :D

någon som vet någon bra bild, ganska så välkänd?
relativt gammal?
let me know!

ha en trevlig onsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0