shopping

kom nyss hem ifrån nova, men åh.
ingen bra shopping dag, hitta inte alls det jag ville ha.
ingen kofta.
ingen bustier.
inget nytt nagellack.
meeen ..
present till michelle - check!
nya leggings - check!
nya underkläder - check!
hårfärg - check!
smink - check!
äcklig hamburgare på mc donalds - dubbel check! örk.

men jag ska ta mig en liten sväng här i stan imorgon också med Emma.
om inte annat så måste jag ha mer schampo och balsam, endast tresemé här :) haha!

när man är 21, kan man fortfarande har växtvärk då?
jag har så fruktansvärt ont i båda mina ben, helt sjukt.
kan knappt sova om nätterna och lever för tusan på panodil.
så nu har jag stoppat två tabletter i huvudet och ska vila en stund.

mami ska göra köttgryta och ris till middag idag & en god sallad med massa lök, yuum! haha.
och ikväll blir det jag & bertha, vi lär väl glo på let's dance, och jag skulle kollat på final destination 3D men pucko som jag är så glömde jag hyra den, haha!
så får väl glo på något på tvn istället :)
ha en trevlig fredagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0