morgontrött. [uppdaterad]

jag gick upp lite extra tidigt idag, för att jag måste plugga.
men jag orkar knappt öppna ögonen, ännu mindre öppna min internationell ekonomi bok.
det går bara inte, så jag ska åka till skolan lite tidigare, så är där en halvtimme innan vi börjar så då hinner jag läsa lite kanske.

jag är så arg.
verkligen riktigt jävla arg, jag tror aldrig det går att förlåta.
nu sköts allt av människor som inte kunde bry sig mindre.
för att det inte ska bli något missförstånd här, så menar jag förstås soc, farföräldrar och inget annat.
känns så fel bara, att inte få en "riktig" begravning och att det ligger i någon annans händer.

jag vet inte ens om jag sörjer än, det har liksom inte riktigt landat.
det är jätte svårt att förstå, jag kan inte gå till minneslunden, jag vet att han ska ligga här, snart.
men ändå är det ganska ofattbart, det känns fel, så sjukt jävla fel.
orättvist.
önskar att jag kunde sluta tänka på det, men det går inte.

och jag känner att jag inte kan lösa min problem klockan 8 på morgonen heller.
så nu ska jag ta mig en drickyoghurt, sätta på mig lite mascara och ta bussen till skolan, sen orka mig till apoteket och coop.
ha en bra dag, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0