helt slut.

dom här två veckorna nu har varit galet påfrestande.
jag fattar fortfarande inget, inte ens när jag ser min pappas dödannons vet jag hur jag ska reagera.
svårt att inse att någon verkligen är borta, föralltid.
och det är det jag inte riktigt kan greppa tag om.

men tack alla ni som ställt upp för mig.
det är er jag ska tänka på och inte alla dom som bara vill fokusera på allt det dåliga.
men det är jätte svårt, är så trött på dumma kommentarer.

har nog inte sovit en hel natt sen den dära polisen knacka på dörren.
jag har svårt och komma över vissa skuldkänslor.
usch.

nee nu ska jag prata om något annat här också.
imorgon ska pernilla komma hit och kolla på melodifestivalen och spela lite wii.
jag har så ont överallt av detta wiiet, helt galet.

nee, nu ska jag försöka sova, inte ett skit på tvn iallafall.
sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0