grattis mami ♥

idag fyller min mamma år, blev inte så mycket idag, bara mormor som kom hit och vi spela yatzy och åt mjukpepparkaka.
mamma orka inte något annat, skulle jobba idag och så.
men till helgen, så har jag en överraskning! :D
och eftersom jag vet att hon inte läser min blogg så kan jag ju skriva lite.
har bjudit hit hennes syskon, och favorit jenny ^^
så vi ska sjunga singstar, dricka gott och jag ska laga mat!
ska bli supertrevligt.


jag blir tokig på mig själv, jag brukar inte vara en känslig person.
eller beror på vad det handlar om, sorgliga filmer, saker med djur och sånt, då störtbölar jag, men när saker händer mig eller någon annan brukar jag vara lugn och aldrig gråta.
nu är jag ett vrak, varenda gång någon nämner något om pappa så bryter jag samman helt och hållet.
det har ändå snart gått en månad, och btw, ingen har fortfarande hört av sig, så det är verkligen dags och rensa i sitt liv, nu vet man ju vilka man kan kalla sina vänner iallafall.
mycket det jag reagerar på också, hur kan man bry sig så lite om någon man känt i 5 - 6 år?
någon som har någon snabb fix så jag kan komma vidare?

i helgen ska jag iallafall ha kul, och försöka tänka på annat!
nu ska jag kolla på fame.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Titta in på din blogg nu. viste inte att din pappa hade gått bort. jag beklagar verkligen. jag vet hur det känns,



Det kommer känns länge. går inte över på en månad hur mycket man än vill så kommer det att ta tid. men man måste försöka att bearbeta det så gott det går.



hälsa din mamma grattis:)

2010-02-24 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0