en helt vanlig onsdag

idag har det inte hänt så mycket, jag spenderar mest tid med mina doggisar, busar och har mig.
underbart och ha macke hemma, men han är så på mig hela tiden, så det är lite smått skönt och ha delad vårdnad, han är hemma två veckor, borta en :) haha.
men jag saknar honom som en tok när han borta, ingen som snor hela min säng och som dreglar ner mina kläder och som hårar ner, inget och irritera mig på helt enkelt.
men när han är borta är där alltid en bertha som gör det jobbet minst så lika bra.

jag har även bestämt mig för och baka eget bröd imorgon, aldrig gjort det innan så vi får väl se hur många svordomar som kan göra ett bröd?
jag är en jävel på att baka iallafall, men jag vill bli lite "nyttigare" kanske, inte äta så många muffins. :)

usch, jag har blivit en dålig människa igen, men där är för mkt bra filmer och jag får abstinens.
så nu ligger jag här igen, med kablar överallt och kollar på en massa nya filmer.
men jag sparar min nya twilight film tills på fredag, för då ska jag och mami ha en riktig hemma kväll med god mat och bra filmer och bara ha en riktig myskväll, jag behöver prata av mig lite.

idag är det inget gnäll.
trots att mitt förra inlägg tydligen inte fick någon att reagera direkt.
dom jag ville skulle höra av sig, har fortfarande tappat talförmågan.

nu blir det, galna kvinnor från jersey, rostade mackor och oboy!
sen blir det en runda till med hundarna och någon ny bra film ;)

      

macchiato.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0