-

jag är helt sinnes sjukt trött hela tiden, det är jätte jobbigt.
sovit bort hela dagen.
i och för sig hade jag inte tänkt göra något direkt, förutom och kolla melodifestivalen, men nu när det var den gaphalsen, bidrag nr 3 eller vad det var, vad hon nu hette, sömnpiller i vilket fall som!

jag har varit olaglig igen också, så min kväll är räddad.
tror jag ska kolla på fame, den nya då såklart. :)
sen var det häxorna på eastwick på tv, så blir och somna till den, förhoppningsvis.
så det blir ravioli på burk, supergott, fast det ska vara från findus eller felix eller vad det nu är, dom billiga kan slänga sig i väggen, smakar usch&blä.
haha.
min lördag känns rolig va?
inte rolig, men får mysa med mina doggisar.
och så lär jag nog spela lite guitar hero, för jag hitta ett spel till ;o
så måste se vad där är för låtar ^^

någon som vet var man kan få tag på en oversize kavaj?
och en riktigt snygg bustier? :)
måste ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kavaj hittar du lätt på uff eller myrorna billigt o bra med :)/sara

2010-02-14 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0