mitten av december ..

jag känner ingen vidare julkänsla än, lär väl inte göra det sen heller.
julen är rolig när man är barn och jag lär väl göra det speciellt för mina barn i framtiden kanske, men nu blir det inte mycket till firande.
detta året blir det hemma med mamma och hennes särbo och kanske mormor.
tre dagar senare fyller jag 22, helt sjukt vad tiden går.
tänkte säga till folket att vi får fira mig den 26e då den 27 är en vanlig arbetsdag och inte så många kan komma.

denna dagen har spenderats på soffan, är så trött på att ha ont, varje måltid mördar mig.
alla frågar, när fan ska du bli frisk?
hade det varit upp till mig så är det nu såklart, men min kropp lever sitt eget liv och har nog mer en kropp som en 80åring än en snart 22åring, men what to do? gilla läget!

kollar en film nu och ska försöka sova, imorgon vill jag orka göra massor.
baka, städa, handla ..
godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin!

Hej Luv,

Ska fira jul i Oslo (YAY!) och kommer inte hem förren måndag morgon...så jag missar din födelsedag...MEN...jag tycker du ska komma in en runda så bjuder jag på bio eller något! :)

KRAM!

2010-12-16 @ 10:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0