Merry Christmas!

nu är det officellt julafton och jag hör bara hur det blåser ute, har en brännande het dator i mitt knä som vilken sekund som helst slocknar känner jag, en dålig film igång och jag tänkte nog faktiskt sova istället :)
jag ska försöka orka mig upp i tid och har inte sovit många timmar på ett par nätter nu och jag vill vakna upp på gott humör, för det är jag inte ett dugg på nu!

har ni någon julkänsla?
jag trodde det automatiskt skulle komma med snön, men så var ju inte fallet!
det känns inte som jul och det enda jag ser fram emot är mellandagsrean, jag behöver en ny telefon, pronto!
vi köpte hem ett roligt spel till imorgon också, eller ja roligt för dom äldre, för frågorna är bara fram till 90-talet, och jag är född 88, så saker som uppfanns och människors namn från 50-talet lär väl inte vara riktigt min grej.
men jag kan låtsas att jag är en bra förlorare, men jag hatar att förlora, man spelar väl för att vinna, inte sant?

men vänner, ha nu en riktigt god jul och ni som ger er ut på vägarna i det nya norrland, a.k.a, skåne, ta det försiktigt! :)





Kommentarer
Postat av: Helena

God jul gumman!

2010-12-24 @ 12:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0