I am a part of this world

då är det lillejul idag då, för som vanligt missar jag aldrig ett 12-slag.
den stora frågan imorgon är, ska man spela bingolotto eller inte?
det är ju inte detsamma utan duttpennor, loket och att man är några år yngre såklart.
vet någon förresten var man kan få tag i såna duttpennor? :)
och sen är det ju det sista vem kan slå filip & fredrik holmgången också ..
men det kan jag förvisso se på kanal 5 play efteråt, ja det blir nog uppesittarkvällen för mig.

har nyss sett the social network och jag satt som klistrad, hur facebook blev till, det är ju ett fenomen egentligen, för det är lite som en drog, man måste kolla, var man är så måste man uppdatera, om du får ett förhållande är det inte helt seriöst förrän hans namn står under ditt på facebook, man kan vara lite privat också, vilket inte har funnits på våra andra populära hemsidor innan, men facebook är ju verkligen en del av ens liv, ens sociala liv  .. hur sjukt det än låter, men jag vet ju vad ni gör, när ni gör det och där smids alla planer! :) toppen idé och varför kom man inte på den själv? inte för jag är något datasnille, men vafan, jag måste också uppfinna något känner jag.

nej nu ska jag kolla sista avsnittet av ung & bortskämd, blev dock lite sur när jag plocka upp aftonbladet idag, jag såg ju vem som hade vunnit, crap!
fast seriöst, jag tror inte dom kan vara så pantade som dom utger sig för att vara, för isåfall är det lite pinsamt, jag menar hur en tvättmaskin funkar, det visste inte jag heller, man föds inte med den egenskapen utan man får väl trycka och pröva sig fram eller läsa instruktionerna, hur man kokar pasta, läs på förpackning!

nej nu blev det här ett super långt inlägg kände jag och det var inte planerat.
jag ville mest säga godnatt och gnälla lite över hur mycket jag ska göra imorgon!
för jag inte gjorde ett skit idag, så tack för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0