Happy new year!

Happy new year
Happy new year
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend
Happy new year
Happy new year
May we all have our hopes, our will to try
If we don’t we might as well lay down and die
You and I ..




då var det sista dagen på 2010 och jag ska inte direkt fira, eller jo det ska jag, man behöver inte alltid ta till alkohol, galna utekvällar eller hitta en snubbe till tolvslaget, i år firar jag hemma med alldeles för god mat och har en allmän lugn kväll, jag startar mitt 2011 alldeles nykter och lika glad för det.
Sen hoppas jag på att 2011 blir mitt år, min tid att börja ta lite plats! :)
men jag önskar er alla en helt underbar nyårsafton, med vad ni än gör, ska ni ut och smälla raketer så var försiktiga, lika många olyckor varje år, har man druckit ska man inte ge sig på sånt trams.
nu ska jag sätta igång med det som behövs göras här, ta hand om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0