well, f*ck you and have nice day.

jag har varit som ett åskmoln hela dagen.
min mage ser hög gravid ut, tur jag ska till doktorn på tisdag.
jag är trött, trött, trött!
det är söndag, tack gode gud för det.

jag tänker unna mig en mozzarella pizza och kolla på lite drama filmer.
ut med lillan snart innan jag kryper ner helt.
drar täcket över huvudet och hoppas jag vaknar upp och mår toppen imorgon!


ville också skriva om i fredags, hade en toppenkväll med flickorna!
vi satt uppe hos Josse och drack vin och fick för oss att vi skulle ut och ja jag hade en supertrevlig kväll bara! :)
slutet på kvällen blev väl inte som tänkt, men vad är en utekväll utan lite kaos?


och du, jag vet att du aldrig ens läser det här.
men jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0