sweet little lies

ibland blir jag rent utav arg på mig själv att jag tror på dig.
litar på allt du säger, dina ursäkter och dina dåliga förklaringar.
jag antar att jag har mig själv att skylla.
men du vet att jag alltid finns här, det må vara fel av mig ..
men jag är där jag vill vara, trots allt.

men nog om det, just nu har jag äntligen kladdat i lite färg i håret.
mörkbrunt, såklart.
btw, ett litet tips om man färgar håret hemma, är aldrig snyggt med den randen man får i hela huvudet så smörj antingen in en liten bit med dina silkesdroppar om du har det hemma eller lite babyolja, eller gör som jag och spara pyttelite av hårfärgen, för tro det eller ej, men färg tar bort färg så bara gnugga med det och sen tvätta av med lite vatten.
och nu börjar one tree hill så ska väl glo på det och slänga in lite mat också.
blir flintastek, pommes & sås, gottinamnam! :)
ska minsann ha lite gotte ikväll, inte ätit sånt på flera veckor nu!

och nu.. till helgen.
jobbade över lite i fredags och påväg hem såg jag att kusin Jenny hade skickat och sa att hon var hos moster så drog dit istället och spelade tärning, och dra på trissor, jag vann hela 6 gånger av 9 spelade.
det har aldrig hänt för, så bjöd dom på pizza och det var super trevligt, sen ringer telefonen och huxflux efter en raketdusch och stress så satt vi i bilen påväg upp till Halmstad, en helt galen kväll både på gott och ont.
och lördagen spenderades hemma hos mig, med jordgubbsdrinkar, mycket snack och trevligt sällskap.
och nu är det söndag igen och det är dags för jobb imorgon, jag älskar dock söndagar, man kan slappa som aldrig förr utan att ha dåligt samvete. :)
vet inte om min "sambo" ska dyka upp sen eller hur hon gör ikväll, annars ligger jag för mig själv framför tvn och latar mig, så ni vet var ni hittar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0