I'm gonna love you with my hands tied.

oj, vilken dålig uppdatering, en hel vecka?
får skylla på att jag hade en hade trevlig helg och sen var det jobbedags igen och har faktiskt inte den tiden och sitta vid datorn längre.
tyvärr är jobbet snart över och jag får sätta mig på arbetsförmedlingen som alla andra.
men jag mår inte bra av att gå hemma, blir tokig, men sen är det ett problem jag är inte den som kan acceptera en praktik med 5.000 kr i månaden, för jag är snart 22 år gammal och vill kunna flytta hemifrån, kunna ha något som är mitt eget och kan inte alltid förlita mig på att mamma ställer upp.
så där kommer jag nog sätta mig lite på tvären, praktik är jätte bra för dom som precis slutat skolan och inte direkt har några planer på flytt och liknande.
så jag ger det ett halvår, hittar jag inget då, ska jag försöka gå någon form av utbildning, bryr mig faktiskt inte om jag har lån upp över öronen längre och då kan man få bostadsbidrag etc.
så jag hoppas det löser sig för mig! :)

blir nog ingen bättre uppdatering denna veckan, jobb torsdag fredag och sen födelsedagsfest på lördag (ska vara borta redan kl. 16.00) sen rör man nog inte en fena på söndag!
men ha en underbar vecka sötnosar!

och han den dära, gör hela min värld, lite sötare, lite bättre! :)
för det mesta ;) haha.


[btw, jag är trött på hur mycket pengar h&m tjänar på mig!
kan man ha ett shoppinglås på datorn?
hur ska jag klara mig med så lite pengar i månaden? hahaha.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0