I don't wanna play the broken-hearted girl.

haha, skulle kolla film och käka popcorn igårkväll, men vaknar vid 4 tiden, då har jag somnat halvliggandes med popcorn påsen på täcket oöppnad, haha!
så det blev en nyttig kväll iallafall :)
så fick gå upp och släcka ner överallt här och sen vakna jag igen vid 9, superpigg, eftersom mina grannar är som några jävla elefanter och ska tvunget slänga en massa möbler idag som dom typ kastar ner så låter som bagdad!

och min andra granne ska få sig en avhyvling också för hela min balkong stinker billig fylla för dom dumma jävlarna har väl typ slängt ut ölburkar eller nått och så rinner det ner på min balkong, måttligt irriterad och där springer mina hundar i det, så ska ut med rengöringsmedel nu och greja, men det slutar ju inte rinna ner!

ska snart slänga mig i duschen, vi ska vara iväg redan kl. 16.00 idag, så måste köra härifrån lite över 3 redan, lite smådrygt att vi måste ha lillan med eftersom det ska komma över 50 personer, men hon är superduktig och har massa godis med till henne :) men det är inte direkt som att jag har en hund som väger 2 kg och får plats i väskan, men vi skulle låna mosters bil för där är galler så kan hon sitta i bilen om det blir för mycket liv! :)
hönsmamma som man är! haha.
det blev ju helt plötsligt fint väder också så vad ska man ha på sig?
fortfarande köra leggings, svart linne och en oversize röd/svart rutig skjorta och kanske något skärp?
vi får se, önskar jag kunde lägga upp mer bilder, men min kamera är sönder och kan inte lägga över bilderna från mobilen hit, tyvärr.

men nej, ut med lillan nu och sen får jag hoppas att kvällen slutar bättre än vad den här dagen börja.
ha en underbar lördag mina fina vänner ♥


 
lillan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0