hollywood ending

lite småroligt att jag skrev ett inlägg igår 21:41 och lyckas sitta och skriva ett nytt inlägg idag exakt en timme senare, jag har inget liv! :D
har nyss varit ute på en långpromenad med hundarna och tagit mig en alldeles för lång dusch och sen blev klockan helt plötsligt mycket, så ska bädda ner mig och kolla färdigt på belägringen eller vad den hette.
skulle det inte vara bruce veckan nu på tv4 + ? ser mest denzel i denna filmen, men den verkar helt ok!

jobb tidigt imorgon igen, men ska minsann försöka gå lite tidigare, ska ner och handla hårfärg så Lina kan färga håret på mig så jag kan se normal ut! :) ska passa på och handla lite och blanda med, kanske kolla upp lite goda drinkar? :) jag är så van vid och bara dricka öl, men jag har vodka till oändlighet här hemma, så får väl utnyttja det! planerna för helgen är lite luddiga, men något ska vi hitta på minsann!
hojta om ni vet något roligt :)


nu börjar jag bli väldigt trött på att inte få sova ordentligt på nätterna, värktabletter funkar inte!
men hittade något starkare skit i skåpet, kanske ska ta mig en sån istället?
sover jag kanske som aldrig förr, haha!
nej, godnatt cupcakes, sugarpies, whatever! ♥

make me over ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0