23:28

ikväll har jag haft en riktigt "ta-hand-om-mig-själv" kväll, med hårinpackning, manikyr&pedikyr, målat naglarna och jag tänkte ha lite tips på min blogg nu minsann, inte alltid lätt och ha något att skriva om, så ..
som alla vet vid det här laget så är jag beroende av nagellack så mitt bästa tips: är att alltid måla naglarna med ett genomskinligt lack först, både på tår och fingrar, tånaglar missfärgas lätt av färg!
jag brukar även fila lite lätt med nagelfil på hela naglen så den blir lite ruggig eller vad man ska säga, då håller lacket mycket bättre.

och hårinpackning, där brukar jag använda loreals hårinpackning, antingen för färgat hår (den röda) eller den som är i en gul burk, luktar honung, loves it!
använder det som balsam och tar en handduk om, sedan tar jag en leave-in packning, håret kan bli lite smått "fettigt" dagen efter, men efter en dusch så är håret som nytt! :) och för oss som har lite längre hår, blir det lätt trassligt.

ni får gärna ge lite ris eller ros, eller skriva om ni har något bra tips! :)

just nu sitter jag och kollar på cloverfield, och just nu verkar det börja hända grejer här så kanske dags och stänga ner. Ska ju faktiskt upp tidigt imorgon med, jobbperiod igen nu! Ska bli skönt och göra något om dagarna och inte springa på väggarna här hemma.
Måste orka mig ut på en sista promenad med doggsen också, dom har fått mycket motion idag för jag har haft tråkigt och sprungit ut i tid och otid :)
jag orkar inte byta om så får springa ut i min pyjamas med stora nallebjörnar på, tur det är mörkt ute!

I don't think I'm going to get my hollywood ending.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0