21:41

då var det redan onsdag kväll, denna veckan bara försvinner, men det gör inget, snart fredag, ledig över helgen, inga hundar, bara jag! :)
varit en intensiv vecka på alla sätt, börjat jobba igen, min mage mördar mig deluxe så vet fan inte om jag klarar mig till i slutet av augusti .. det stod när vi googla symptomen att man skulle uppsöka närmaste akutmottagning, men köpte lite nya tabletter idag jag kan stoppa i nyllet.
igår dog en släkting också, vi fick åka dit och säga farväl och så, men vila i frid ..

jag borde in och duscha och jag borde ge hundarna mat och jag borde gå och lägga och jag borde gå ut med hundarna, men vet ni vad? jag orkaaar inte!
men jag ska göra mig själv en coctail av piller så jag kan somna inatt, och upp igen med tuppen halv 7!
förhoppningsvis blir det lite bättre uppdatering i slutet av veckan.

btw, är jag jävligt osäker på min tatuering?
ska jag lämna den som den är eller lägga till lite? i don't know.
ska göra en ny också iallafall, så min fd sambo vet vad hon ska göra! ;D

men godnatt, ni som jag känner och er jag inte känner, ni får väl också sova så gott! :)

..

ÅHH, fan vad glad jag blev precis, sjätte sinnet på tv4+!! :D
nått vettigt och glo på iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0