skogstokig!

jag vakna alldeles för tidigt att mina kära grannar fick ett utbrott på sitt tv-spel, så dom kasta det i golvet sen åkte det rakt ut genom fönstret, typ halv 7 på morgonen!
nu ska jag få i mig lite frukost, sen bär det av till skolan ett par timmar.

och ja, i helgen blev det inte exakt som jag hade tänkt mig.
men fredagen spenderades hemma med mami och doggsen och lördagen hemma hos Josse.
blev mycket vin och mycket prat och bara en lugn och trevlig kväll eftersom till slut orka ingen av oss gå ut.
och nu blir det inget mer förrän den 8e maj.

och ÅHH! mitt löpband kommer denna veckan, ska bli skönt!
plus, lite mer kläder.
och så ska jag iväg och handla skor och jacka på tisdag, lovely!

jag hoppas fan jag blir på bättre humör också, somna sur och vakna ännu värre.
människan gör mig tokig, tokig och ännu mer tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0