mhm.

då var det väl onsdag idag, ledig som alltid.
vilket man inte ska gnälla på, men blir en jävla omställning om man får ett jobb från 7 - 16 måndag till fredag, lär döda mig, vilket det kommer göra i sommar, för man är inte van.
och idag har jag varit extremt slö, inte någon duracell kanin som jag hade hoppats på.
har i princip dragit mig upp, ut med hundarna, duschat och fixat håret, så långt är jag redo.
nu ska jag dammsuga, göra middag sen iväg på "hundkurs". Får se hur det går med min mackeman.
antingen blir vi världens ovänner eller så går det så bra som det gjorde med lillan.

nej, nu ska jag bråka med dammsugaren lite, känns som vi lär behöva köpa en ny om året med allt hår den måste klara av.
och jag känner mig trött och gnällig och så ska jag på jävla studiebesök imorgon, utan michelle. -suck.
ha en underbar dag sockerpullor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0