helg

då var det helg igen, och idag ska jag ta det så lugnt som det bara går.
jag är dödstrött, jag har gäspat konstant sen jag vakna imorse.
och igår blev jag supernervös över ett brev eller vad det nu är jag skulle få, så upp tidigt och ringde och sa vilken dörr jag bodde på och blabla, tror ni det kommit idag? nej. jävla citymail.
fick ett annat brev dock, ett som jag hade kunnat vara utan, ännu mer klödd.
och så får man det en fredag?
får ta tag i allt på måndag, någon som är bra på det här rättssystem skiten och vad jag har för rättigheter/skyldigheter? vem man ska vända sig till? så bara säg till för jag är totalt jävla lost.

idag skulle jag ha städat balkongen ser ut som en krigszon, jag skulle också ha dammsugat och torkat golven, och diskat, men jag har inte gjort ett skit.
men nu ska jag laga mat för jag är döhungrig.
kött med vitlökssmör, pommes och café de paris, YUUUM!

ska man orka klödda med ny design på bloggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0