09~09~28.

vilken jävla regnig dag, och så glömde jag köpa västar till hundarna så dom är dygnsura dygnet runt fan!
bertha är fortfarande superdålig, så nu får hon fasta, tills imorgon, bara flytande föda, sånt räligt spad från ris, får spruta in det i munnen på henne med en spruta, stackarn :/

nu blir det snart en dusch, sen ska jag ut med dom en gång till, blir tokig, koppel trasslar ihop sig och får ta omvägar om andra hundar allt för och undvika drama.

jag trodde aldrig det skulle bli såhär, jag känner inte dig längre, men det här är ditt val, glöm inte det sen för jag kommer inte finnas här, du har gjort ditt i min bok!


nej, in i duschen och sen ska jag faktiskt kolla på hancock, inte sett den än ;o


förresten, ska klippa mig på fredag och tror det blir något i denna stilen, men kanske inte vågar riktigt SÅ kort ;| haha. sen ska jag nog göra lite (eller rättare sagt) ganska många slingor, ljusa upp det lite.


     

Kommentarer
Postat av: Helena och Tim

Då måste du lägga ut bild på det!!! ;) Glöm inte att kolla redan nu på biljetter upp till oss om du ville komma. Såg för en vecka sen att det fanns en tåg biljett från malmö till stockholm för 200kr den 22 dec.



Kram från oss

2009-09-30 @ 21:35:26
URL: http://pisaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0