09~09~27.

söndag idag, rätt så skönt faktiskt, bara legat på soffan hela dagen och gottat mig, ätit kebabrulle, yuum!
nu blir det film för min del, vet inte vilken det blir bara, köpte massor nere på marknaden igår :) och fick mig en munk också, annars var det mest Thindra och Liam som åkte karuseller och sådär.
På kvällen fira vi Josse som fyllde 21.

min bertha är lite dålig, det är pain och gå ut med henne typ en gång i timmen, men vad ska man göra?

förresten, jag blir tokig försöker hitta en tång som gör små lockar och nej ingen krustång, men har samma effekt för locktång funkar inte riktigt på mitt hår, det bara poff så är dom borta! tacksam för tips :)


Nej, nu blir det soffliggarläge igen :)

hrm, ska jag klippa mig lite kort eller bara fixa någon frisyr med denna kalufsen ?




nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0