09~09~24.

nu börjar jag om på nytt, slutade skriva ett tag där innan men nu kör jag på igen :)
allting går superbra just nu iallafall, skolan känns bra, äntligen fått bort matten för den tog döden på mig så nu har jag projektarbete istället.

i måndags kom macchiato äntligen hem, saknat han som en tok här hemma, märks att han tycker om att komma hem ibland, äter som en galning och sover mest. 
men nu har jag en cirkus istället, två hundar kan ibland kännas som minst tio, men det är underbaaart!

för övrigt har det rörts om lite i min vardag kan man väl säga, både på bra och dåligt sätt, något bra iallafall är att jag börjat umgås med michelle igen, en gammal vän sen typ 15 års åldern, och det är superkul :)

imorgon, är det äntligen lite pengar som kommer in på kontot, csn+lön från augusti, och jag tänker handla bara för att det ska handlas, haha.
sen på lördag blir det väl och gå ner på marknaden en stund, måste ha strumpor, och sen vill jag nog ha en munk eller två, yuum!

och sist men inte minst så gör du mig tokig, T O K I I G !

här kommer mina doggisar ;

   
   Bertha. (Maximum)               Macchiato.






Kommentarer
Postat av: michelle

verkligen cpkul att vi har börjat umgås igen! :)

2009-09-24 @ 22:52:13
URL: http://sandramichellefreitas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0