fångad av en stormvind!

helt sjukt vad det kan blåsa!
men jag hoppa in i duschen, trotsa vädret och gick en långrunda med hunden, men först satte jag i en hårinpackning och ingen hårfön behövdes, mitt hår var snustorrt när jag kom in igen, haha!

har hunnit med och kolla på en film också, som var med i min box, någon gammal film från typ 1982, men den var faktiskt riktigt bra :)

för övrigt blev det inget kanelbullsbak idag, hade någon annan jäst för annorlunda degar och såklart hade dom ingen på netto! men kanske bra för annars hade jag proppat i mig överdrivet många.
annars har jag inte gjort så mkt idag faktiskt, gosat massor med mackebus sen åkte han vid 6 tiden, så nu får bertha eller mer känd som mensbarnet nu, få lite lugn och ro!

yes, blir shopping på onsdag, ny jacka och nya skor ska inhandlas, sen är minsann&da mina pengar slut.
ska handla lite smågrejer nästa månad och jag måste faktiskt få tag på dom där leoparduggisarna, iih!

nej, kolla färdigt på csi nu, och sen måste jag bara se på criminal minds, sen ska jag sova, för jag måste upp 06:50 för att vara exakt, men lär komma upp typ 20 över 7 sen stressa ihjäl mig! :D

känns som att jag bara lägger in bilder på mina hundar? inte bra alls, men jag har typ 500 bilder på dom och typ 20 på mig, så thats why!
men här bjuder jag på en iallafall, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0