09~10~30.

då var snart höstlovet över och jag har inte gjort ett skit, ganska skönt det också iofs, jag har bara spenderat pengar och sett på bio :)

måste berätta om världspremiären av this is it med M J, det började med dans av världens sötaste lilla Michael Jackson kopia, han var superduktig, och en modig liten rackare, inte varje 6 - 7 åring som vågar ställa sig ensam inför ca 300 personer. Sen kom ett helt gäng in från attitude 69 och dansa.
Filmen/dokumentären var helt underbar, men inget för någon som inte är ett M J fan om man säger så, han var gudomlig, människan har mer energi än vad jag någonsin haft, och verkade vara super härlig.
Jag hade kunnat se den om och om igen, men stel jävla publik, ursäkta mig, men det är ingen film man bara sitter och glor på och trycker popcorn i huvet. människor!
tack michelle för en supertrevlig kväll.

idag var vi nere med Liam i stan så han skulle få välja födelsedagspresent, det var ett äventyr, han ändra sig stup i kvarten, men till slut blev han nöjd :) så imorgon blir det 3 års kalas. sen får vi se vad kvällen bjuder på!

ikväll blir det lugnt, mami är på personalfest så blir väl idoltittande och mys på soffan med bertha som gäller men ska dock försöka hinna färga håret 2 ggr, men får se hur det blir med det, lat som jag är! ;o
nu ska jag vila iallafall, mår inte hallon.


varje gång jag slutar tänka på dig, så dyker alltid något upp.
vill du ha en ärlig chans, så får du ta första steget inte jag.
du har missat allt, verkligen allt, och det är ditt fel.

ORK!

Kommentarer
Postat av: michelle

tack själv, socker!

2009-10-31 @ 11:45:33
URL: http://sandramichellefreitas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0