09~10~28.

för er som har missat det, men idag är det världspremiär för Michael Jackson - This is it.
och jag ska vara där! :D

ska ner till stan om en liten stund, ska ner en sväng på systemet, vill hitta en topp och ett par nya leggings, örhänge, för jag är super besviken på det jag beställde från h&m, det stod att det skulle vara större, men fick hem några pytteringar, och pytterosetter till örhänge, inte alls snyggt!
måste köpa mer hårfärg också som jag får klödda med imorgon!

ska för övrigt aldrig mer använda en slinghätta i hela mitt liv, mitt hår är för långt och hår trassla till sig sluta med att mami hade sagt förlåt 350 ggr, och efter allt var färdigt fick jag ta huvudvärkstabletter, och jag fick använda balsam typ 5 ggr innan jag ens fick av den jävlen!
så imorgon gör jag slingor för hand, det kan jag göra själv åtminstone.
det blev väl inget utmärkt resultat heller, men jag ger inte upp! det ska bli ljusare.

nej, nu blir det en matbit, sen iväg.

ha det braaa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HEJ SÖTGET! :) Åh vad jag saknar dig! Klart vi måste ses snart! Kan du inte skicka ditt nr till mig på sms, tror inte jag har ditt faktiskt! Jag har samma nr som jag alltid haft, slutar på 87 ;) Hehe, hemlig jag är! Saknar dig verkligen partner in crime. Hoppas på att få se dig snart! PUSSS

2009-10-30 @ 14:43:06
URL: http://taannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0