09~10~26.

idag har allting bara gått åt skogen, känner mig som den där tjejen i reklamen som drar i sönder sina strumpbyxor.
har iallafall varit nere i stan en sväng, handlade ett par mörkgråa vantar på lindex, och en ny mascara, som för övrigt blev helt fel och det såg jag ju såklart inte förrän jag redan tagit av plasten på den, så nu får jag ha brun-svart mascara ett tag. skit!
sen går jag och handlar på coop och såklart när jag kommer ut börjar det ösregna, och jag hade bara tagit skinnjackan, självklart.
men bussen skulle ju gå om 2 minuter, trodde jag, då är busshelvetet 10 minuter sen så nu sitter jag hemma helt dygnsur, och har börjat göra mat och då stänker jag såklart ner mitt nya linne med krossade tomater till köttfärssåsen, underbart!

mami är nere och hämtar paketet från h&m som kom idag, äntligen :D men jag har redan glömt vad jag beställt, så det blir lite av en överraskning!

ikväll blir det popcorn, my bloody valentine 3D & gos med bertha i soffan :)

ha det braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0