09~10~23.

precis gått en runda med hunden, superskönt väder ute!
skönt med fredag idag/imorgon, var tvungen och tjuvkika så jag hade fått in mina pengar och det hade jag, efterlängtat!
så, imorgon, blir det en sväng ner till stan bara, ska leta efter halsduk & vantar, känns som det är tid för lite "vinterkläder" ;o.
ska även köpa ett nytt knallrött läppstift, lär bli snyggare nu utan piercing!

kunde inte låta bli så beställde hem lite kläder från h&m också, en skitsöt blå tröja till mina nya jeansleggings, även ett par solglasögon, jag veeet, inget man behöver nu, men det är snart sommar igen! :D

helgen blir superlugn, det blir flera helger framöver när jag tänker efter, får ju snart hem min snorvalp igen :)

michelle, jag fick för övrigt världens idé, påminn mig imorgon! ;o vi måste!

nee, nu ska jag slänga mig i sängen och kolla färdigt på law & order innan jag ska sova.
ha det braaaa!


imorgon börjar det, färgning deluxe!
håll tummarna!



annars blir det nog en frisyr i denna stilen som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0