09~10~19.

åh, jag är helt omöjlig!
just suttit och klickat hem saker för typ 1000 kr ;|
bara sådär.

och jag orkar verkligen inte börja städa, och snart är reprisen av gossip girl och det går inte att missa!

ska ge mig in i min mardröm till gaderob sen också, och upp i vårt förråd och kolla igenom allt jag slängt ner i lådor ;o

har nu bestämt mig för att klippa av mig mitt hår ännu en gång, och resten blir en överraskning!
har även tagit ut min piercing, mami tyckte det var dags jag växte upp! haha.

måste hitta en sån där leopard tröja också, blir helt tokig!

nääästa onsdag, jag längtar.
M J , med michelle! :D

nee, dammsugarn här kommer jag.

Kommentarer
Postat av: Robin

vad hände igår?

2009-10-22 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0