09~10~16.

varit ett tag sen jag skrev igen, men mitt internet är inte min bästa vän just nu, fungerar när det själv vill helt enkelt!
klockan är bara 3 och jag är redan helt slut, har hållt på sen jag vakna här hemma, städat som en tok!
känns knappt lönt, om en dag eller två kommer här se lika förjävligt ut igen, så är det med husdjur!

ikväll ska mormor passa bertha, för jag, mamma & moster ska gå och kolla på dansföreställningen "be green" på medborgarhuset klockan 8 :)
och ska till moster och äta innan.

nee, ner och handla, ut med bertha, äta lite, duscha, göra mig ordning, ge bertha mat, lämna henne, hem, ner till moster, äta igen, föreställning, hämta bertha, hem! haha.
blir trött bara jag tänker på det!

ha en trevlig fredag sockertoppar!



visst är mina skitungar lika? ;o
kan ni se vem som är vem? haha.

saknar mackebus! ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0