09~10~02.

såg nu att det var ett tag sen jag uppdatera, men mitt internet har inte varit vad det ska vara, men nu är det på g igen :)
fredagkväll, och jag sitter hemma med mina doggisar, men det gör inget för jag fick mina filmer från cdon idag, så min helg är räddad, mackebus åker igen på söndag så :/
äntligen har jag fått hem min village of the damned, har letat efter den överallt och det fanns bara orginalet från typ 1960 och den ville jag inte ha, men nu så :)

iih, jag & michelle har redan biljetter till den 28:e oktober, Michael Jackson - This is it. :D:D:D
ska bli kul :)

klippte mig och färga håret idag, samma färg, ny frisyr, men nej inte mycket på längden åkte av.
men drygt 5 cm är väldigt mycket för mig ;)

borde gå ut med hundarna, men har fastnat på spotify - Creedence Clearwater Revival!
Bad moon rising.
Lookin' out my backdoor.
Cotton Fields.
Fortunate son.

kan rekomenderas!

ha en fortsatt trevlig fredagskväll.


saknar dig, partner in crime !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0